Τηλέφωνο : 210-9221122

ΙΑΒ και μεγάλες μηχανές αναζήτησης εναντίον των παράνομων clicks

Ο κλάδος του search engine marketing παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια σε όλο τον κόσμο. Όπως είναι αναμενόμενο από την εξέλιξη αυτή δεν λείπουν και τα προβλήματα Το σημαντικότερο από αυτά είναι το πρόβλημα με τα παράνομα clicks – Clickfraud. To IAB (Αμερικής) με την συμμετοχή των Google, Yahoo, Microsoft, ASK αλλά και άλλων φορέων του κλάδου συνέστησαν μια εξειδικευμένη ομάδα εργασίας προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το ζήτημα και να προτείνουν ένα σύνολο κανόνων για την αντιμετώπιση του.

Ποιο συγκεκριμένα η ομάδα εργασίας θα εξετάσει και θα προσδιορίσει ποια είναι τα χαρακτηριστικά των έγκυρων (valid) clicks, των άκυρων (invalid) αλλά και των παράνομων (fraudulent) clicks που πραγματοποιούνται στις διαφημίσεις.

Το καθοριστικό στοιχειό στον προσδιορισμό των τριών αυτών κατηγοριών είναι η πρόθεση του χρήστη. Σε γενικές γραμμές θα μπορούσαμε να πούμε ότι :

  • Έγκυρα θεωρούνται τα clicks που πραγματοποιούν οι χρήστες που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενο της διαφήμισης
  • Άκυρα θεωρούνται τα clicks που πραγματοποιούν οι χρήστες που δεν ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενο της διαφήμισης π.χ. τα διπλά clicks που μπορεί να κάνει κάποιος κατά λάθος, λόγω συνήθειας από τον τρόπο που λειτουργούν οι διάφορες εφαρμογές των Windows
  • Παράνομα θεωρούνται τα άκυρα clicks τα οποία πραγματοποιούνται είτε από ανθρώπους είτε από προγράμματα με σκοπό να επιβαρυνθεί ο διαφημιζόμενος με το αντίστοιχο πόσο είτε για λόγους ανταγωνισμού (π.χ. για να εξαντληθεί το budget του διαφημιζόμενου και να σταματήσουν οι διαφημίσεις του) είτε για λόγους προσκόμισης οφέλους από τους ιδιοκτήτες ενός website στο οποίο εμφανίζονται διαφημίσεις (π.χ. από κάποιον που χρησιμοποιεί το πρόγραμμα Adsense)

Όλα τα παραπάνω θα διερευνηθούν σε βάθος, αφού εξεταστούν οι διάφορες περιπτώσεις, με σκοπό την δημιουργία ενός κοινά αποδεκτού καταλόγου με οδηγίες και ορισμούς παρόμοιου με αυτόν που έχει εκδώσει το IAB και αφορά τις υπόλοιπες μορφές διαφήμισης στο Internet.

O Νίκος Καψωμενάκης είναι Qualified Google Advertising Professional. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας σχετικά με τη διαφήμιση στο Google, το Yahoo και τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

Άφησε ένα σχόλιο