Τηλέφωνο : 210-9221122

Σημαντικές αλλαγές στην πλατφόρμα Yahoo Search Marketing

To Yahoo ανακοίνωσε και επίσημα εχθές, μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στην διαφημιστική πλατφόρμα Yahoo Search Marketing (πρων Overture). Οι αλλαγές αυτές, στις οποίες έχει δοθεί η κωδική ονομασία “Panama update”, αποτελούν την πρώτη μεγάλη αναβάθμιση του διαφημιστικού συστήματος pay per click του Yahoo από την εποχή της έναρξης της λειτουργίας του.

Μερικές από τις σημαντικότερες αλλαγές / νέες δυνατότητες της πλατφόρμας, η υλοποίηση των οποίων αναμένεται να ολοκληρωθεί, σταδιακά, μέχρι το τρίτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους, θα είναι :

  • Νέο περιβάλλον διαχείρισης το οποίο θα αντικαταστήσει το υπάρχον (και αρκετά δύσχρηστο σε ορισμένες περιπτώσεις) περιβάλλον
  • Νέα διαδικασία αξιολόγησης των διαφημίσεων η οποία θα λαμβάνει υπόψη και διάφορα ποιοτικά κριτήρια πέρα από το ποσό της δημοπρασίας που αντιστοιχεί σε κάθε click. Όπως είναι γνωστό, η σειρά με την οποία εμφανίζονται αυτή την στιγμή οι διαφημίσεις στο Yahoo, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το ποσό το οποίο ο κάθε διαφημιζόμενος είναι διατεθειμένος να πληρώσει για κάθε click.Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσό αυτό τόσο υψηλότερη και η θέση. Η νέα διαδικασία, την οποία εφαρμόζει ήδη το Google, θεωρείται ποιο δίκαιη καθώς επιβραβεύει τις διαφημίσεις εκείνες που είναι περισσότερο σχετικές με το αντικείμενο της αναζήτησης
  • Δυνατότητα εμφάνισης, εναλλασσόμενα, πολλαπλών διαφημίσεων για τις ίδιες λέξεις κλειδιά. Με αυτό τον τρόπο, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν, με εύκολο τρόπο, ποια από τις διαφημίσεις τους έχει τα καλύτερα αποτελέσματα, διαδικασία η οποία ονομάζεται split testing. Και αυτή η δυνατότητα υπάρχει ήδη στην πλατφόρμα Google Adwords
  • Σημαντική μείωση του χρόνου ενεργοποίησης των περισσότερων νέων διαφημίσεων (η ανακοίνωση του Yahoo αναφέρει εντός 30 λεπτών)
  • Βελτιωμένο σύστημα καταγραφής των ενεργειών των χρηστών που έκαναν click σε κάποια διαφήμιση (conversion tracking)

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η πολυαναμενόμενη αναβάθμιση της πλατφόρμας Yahoo Search Marketing, θα την φέρει στο ίδιο περίπου επίπεδο δυνατοτήτων με την πρωτοπόρο, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, πλατφόρμα Google Adwords, χωρίς όμως να την ξεπεράσει.

Προς το παρόν πάντως, και οι δύο αυτές πλατφόρμες υπολείπονται των δυνατοτήτων της πλατφόρμας «3ης γενιάς» Microsoft Adcenter η οποία , εκτός των άλλων, δίνει τη δυνατότητα στόχευσης με βάση τόσο τα δημογραφικά όσο και τα στοιχεία συμπεριφοράς των χρηστών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τις ακόλουθες διευθύνσεις:

Άφησε ένα σχόλιο