Τηλέφωνο : 210-9221122

Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τη σημασία των online αναζητήσεων στις offline αγορές

Νέα έρευνα της εταιρίας comScore, με την χορηγία του Google, δείχνει ότι το 25 % των χρηστών που πραγματοποίησαν αναζητήσεις για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα διαφόρων κατηγοριών, προχώρησαν τελικά σε αγορά. Το 37 % των χρηστών αυτών, πραγματοποίησε την αγορά online ενώ το υπόλοιπο 63 % offline.

Η έρευνα, με τίτλο “The Role of Search in Consumer Buying“, εξέτασε την επίδραση που είχαν οι αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο Internet (με την εξαίρεση των μηχανών που χρησιμοποιούνται για σύγκριση τιμών όπως το Froogle) στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών, κατά την περίοδο των εορτών και ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2005, σε σχέση με 11 κατηγορίες προϊόντων. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στην έρευνα αφορούν την συμπεριφορά που σχετίζεται με τις αναζητήσεις στο Internet, 83 εκατομμυρίων Αμερικανών οι οποίοι πραγματοποίησαν 55 εκατομμύρια αναζητήσεις για προϊόντα 11 κατηγοριών

Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι :

Κατηγορία Αναζήτησης

Χρήστες οι οποίοι πργματοποίησαν τελικά αγορά

% Χρήστες που αγόρασαν offline

% Χρήστες που αγόρασαν online

Μέσος όρος, Όλες οι κατηγορίες

25%

63%

37%

Ρουχισμός & Accessories

43%

65%

35%

Παιχνίδια & Hobbies

42%

88%

12%

Μουσική/Ταινίες/Videos

28%

83%

17%

Ηλεκτρικές & Ηλεκτρονικές Συσκευές

18%

84%

16%

Video Games & Κονσόλες

17%

93%

7%

Κοσμήματα & Ρολόγια

15%

75%

25%

Χρονική απόσταση διαδικασίας αναζήτησης – πραγματοποίησης αγοράς

Ένα άλλο εξαιρετικά ενδιαφέρον στοιχείο που προέκυψε από την έρευνα, αφορά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της διαδικασίας της αναζήτησης και της πραγματοποίησης της αγοράς. To 56 % των χρηστών που πραγματοποίησαν τελικά αγορά, το έκαναν σε επόμενη χρονική περίοδο από την περίοδο που πραγματοποίησαν τις αναζητήσεις για τις πληροφορίες των προϊόντων που αγόρασαν.

Κατηγορία eCommerce που
αφορούσαν οι αναζητήσεις

% Online Αγοραστών που αγόρασαν αργότερα από την στιγμή της αναζήτησης

% Online Αγοραστών που αγόρασαν την ίδια στιγμή που πραγματοποίησαν την αναζήτηση

Μέσος Όρος , Όλες οι κατηγορίες

56%

44%

Μουσική , Ταινίες, Video

77%

23%

Computers, Περιφερειακά, PDAs

69%

31%

Σπίτι & Κήπος

69%

31%

Παιχνίδια & Hobbies

61%

39%

Video Games & Κονσόλες

58%

42%

Κοσμήματα & Ρολόγια

57%

43%

Άφησε ένα σχόλιο