Τηλέφωνο : 210-4932835

Social Media Marketing Case Studies

Πρόσφατο άρθρο του The Cincinnati Enquirer κάνει αναφορά σε διάφορες προωθητικές ενέργειες διάσημων brands συμπεριλαμβανομένων των Crest, Hellmann’s, Heinz και Bud στα πλέον δημοφιλή social networking sites όπως τα Myspace και Youtube.

Παραθέτω τη δήλωση του James Stengel, Global Marketing Οfficer της P&G global, εταιρείας που επενδύει $7 δισεκατομμύρια για διαφήμιση σε παγκόσμιο επίπεδο:

«Consumers are right now very dynamic in their media habits. If you stay in touch with that and you want to be relevant in their lives, obviously, a lot of things change … It’s the same reason we got into television 60 years ago.»

Brand : Crest / Procter & Gamble
Μέσο : Myspace
Καμπάνια : Profile με το όνομα Miss Irresistible στο Myspace

Miss Irresistible Crest Myspace

Brand : Mr Clean / Procter & Gamble
Μέσο : Youtube
Καμπάνια : Διαγωνισμός create-your-own διαφημιστικών videos

Mr Clean Video Commercials

Brand : Hellmann’s / Unilever
Μέσο : Yahoo Food Channel
Καμπάνια : Community με videos σχετικά με το φαγητό

Real-Food-Yahoo-Hellmann's

Brand : Heinz / H.J. Heinz Company
Μέσο : Youtube
Καμπάνια : Διαγωνισμός create-your-own διαφημιστικών videos

Heinz Top This Video Commercials

Brand : Bud / Anheuser-Busch Inc
Μέσο : Bud TV
Καμπάνια : Community με videos σχετικά με το προιόν

Bud Tv
[tags]social media marketing,social networking,heinz,crest,bud,mr clean,hellmans[/tags]

Άφησε ένα σχόλιο