Τηλέφωνο : 210-9221122

Company blogging 101 από τον Matt Cutts

Ο σάλος που προξένησε το άρθρο της Lauren Turner, στελέχους του Google, στο οποίο φαίνεται να παίρνει θέση ενάντια στην ταινία Sicko του Michael Moore, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερα διαφημιστικά ποσά από τις εταιρείες του κλάδου της υγείας, οδήγησε τον δημοφιλή τεχνικό του Google Matt Cutts στη δημοσίευση ενός άρθρου με τις δικές του προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γράφονται τα blogs των εταιρειών.

Ο Matt Cutts είναι ένα από τα πλέον προβεβλημένα και αγαπητά στελέχη του Google ιδιαίτερα λόγο του τρόπου με τον οποίο αφουγκράζεται και αντιμετωπίζει τα διάφορα ζητήματα που έχει η κοινότητα των webmasters σε σχέση με το Google, μέσα τόσο από το δικό του blog όσο και εν γένει από την παρουσία του στο χώρο.

Οι συμβουλές του για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γράφονται τα εταιρικά blogs συνοψίζονται στα ακόλουθα:

  • Τα περισσότερα προβλήματα εμφανίζονται όταν κάποιος ξεκινάει ένα blog. Πριν ξεκινήσετε το δικό σας blog δοκιμάστε να γράψετε μερικά σχόλια σε κάποια άλλα blogs. Εξοικειωθείτε με τον τρόπο επικοινωνίας συμμετέχοντας και σε διάφορα forums σχετικά με το αντικείμενο σας. Ζητήστε από κάποιον που έχει εμπειρία στα blogs να σχολιάσει τα πρώτα σας άρθρα και να σας δώσει οδηγίες και κατευθύνσεις
  • Μη σχολιάζετε (αρνητικά) άλλες εταιρίες και ανθρώπους. Αυτή η συμπεριφορά ρίχνει συνήθως το επίπεδο της συζήτησης. Επιπλέον σε κάποια στιγμή στο μέλλον μπορεί να συνεργαστείτε με την εταιρεία ή τους ανθρώπους αυτούς
  • Μη γράφετε όταν είστε θυμωμένοι. Αυτή η μορφή επικοινωνίας λειτουργεί με ταχύτατους ρυθμούς για αυτό και έχει σημασία η χρόνος στον οποίο θα αντιδράσετε. Εάν όμως έχετε τη δυνατότητα προσπαθήστε να δείτε όλες τις πλευρές ενός θέματος πριν σχολιάσετε
  • Μάθετε ποιες ιστορίες ενδιαφέρουν το κοινό σας και ποιες όχι. Δεν χρειάζεται να απαντάτε σε κάθε σχόλιο ιδιαίτερα όταν πρόκειται για προσβολές
  • Τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Όταν συμβούν προσπαθήστε να διευκρινίσετε τις απόψεις και τη θέση σας. Μην διαγράψετε το αρχικό σας post. Εάν θέλετε να το αλλάξετε να το κάνετε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να είναι εμφανείς οι αλλαγές
  • Διαμορφώστε το template του blog σας έτσι ώστε να φαίνεται η ώρα και η μέρα που δημοσιεύονται τα άρθρα σας
  • Είναι προτιμότερο να επικοινωνείτε μέσα από τα blogs, έστω και εάν συμβαίνουν λάθη, παρά να μην το κάνετε καθόλου
[tags]corporate blogging,sicko,google,matt cutts[/tags]

Άφησε ένα σχόλιο