Τηλέφωνο : 210-9221122

Σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα διαφήμισης Google Adwords

Το Google πραγματοποίησε τρεις σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα διαφήμισης Google Adwords :

  • Αύξησε το μέγεθος των χαρακτήρων στις επικεφαλίδες των διαφημίσεων
  • Συμπεριέλαβε την ποιότητα των σελίδων που θα υποδέχονται τους χρήστες μετά το click στον τρόπο με τον οποίο καθορίζει τις θέσεις εμφάνισης των διαφημίσεων
  • Προσέθεσε ένα νέο βοηθητικό οδηγό για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα αναφορικά με τον τρόπο και την συχνότητα με την οποία εμφανίζεται η διαφήμιση τους

Ας δούμε αναλυτικά τις αλλαγές αυτές.


Αύξηση στο μέγεθος των χαρακτήρων στις επικεφαλίδες των διαφημίσεων

Με αυτό τον τρόπο οι διαφημίσεις θα είναι ευκολότερο να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών λαμβάνοντας βέβαια υπ’ όψιν και τους άλλους παράγοντες που βοηθούν σε αυτό, όπως το αν περιέχεται η λέξη της αναζήτησης στην επικεφαλίδα, το κείμενο κτλ.

Google Adwords : Αύξηση στο μέγεθος των χαρακτήρων στις επικεφαλίδες των διαφημίσεων

Η ποιότητα των σελίδων υποδοχής (Landing Pages) θα επηρεάζει την θέση που θα καταλαμβάνει η διαφήμιση

Η σειρά με την οποία εμφανίζονται οι πληρωμένες διαφημίσεις στο Google, στην δεξιά στήλη, εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το ποσό το οποίο είναι διατεθειμένος ο διαφημιζόμενος να πληρώσει για κάθε click (Cost Per Click). Αυτός είναι και ο βασικός παράγοντας σε κάθε πρόγραμμα διαφήμισης στο Internet της μορφής Pay Per Click.

Στο πρόγραμμα διαφήμισης Google Adwords υπάρχουν όμως και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την θέση εμφάνισης. Ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας είναι το ενδιαφέρον των χρηστών για την συγκεκριμένη διαφήμιση. Αυτό σύμφωνα με το Google, υπολογίζεται με το ποσοστό των clicks σε σχέση με τον αριθμό των εμφανίσεων το οποίο ονομάζεται Click Through Rate (CTR). Έτσι, εάν μια διαφήμιση εμφανιστεί 100 φορές στο Google και 5 χρήστες επιλέξουν να κάνουν click σε αυτήν, τότε το Click Through Rate είναι 5 %. Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό αυτό, τόσο καλύτερη είναι και η σειρά εμφάνισης πάντοτε βέβαια σε συνάρτηση με το ποσό ανά click.

Το περασμένο καλοκαίρι, το Google παρουσίασε μια νέα έννοια, το Quality Score το οποίο “αποτελεί τη βάση σύμφωνα με την οποία μετράται η ποιότητα της διαφήμισής σας σε σχέση με τις λέξεις – κλειδιά που έχετε επιλέξει και παράλληλα αποτελεί την βάση σύμφωνα με την οποία υπολογίζεται το ελάχιστο ποσό το οποίο θα πρέπει να πληρώσετε. Το Quality Score υπολογίζεται με βάση το Click Through Rate, την συνάφεια με τις λέξεις – κλειδιά που έχει το κείμενο της διαφήμισής σας, την ιστορική απόδοση που έχουν οι διαφημίσεις για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά καθώς επίσης και από διάφορες άλλες παραμέτρους”.

Τελευταία προσθήκη στον τρόπο υπολογισμού του Quality Score αποτελεί η ποιότητα των σελίδων που θα υποδέχονται όσους θα κάνουν click σε μια διαφήμιση (Landing Pages) . To Google για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν αποτελεσματικές και “ποιοτικές” σελίδες υποδοχής, δημιούργησε ένα συνοπτικό κατάλογο με οδηγίες και συμβουλές σχετικά με τον τρόπο σχεδιασμού των σελίδων αυτών.

Ο τρόπος με τον οποίο θα αξιολογεί το Google την “ποιότητα” των σελίδων υποδοχής παραμένει πάντως αδιευκρίνιστος όπως επίσης αδιευκρίνιστος παραμένει και ο ακριβής ρόλος του Quality Score.

Νέος οδηγός για την επίλυση των προβλημάτων σχετικά με την εμφάνιση των διαφημίσεων στα αποτελέσματα του Google

Το Google δημιούργησε ένα νέο οδηγό που θα βοηθά τους διαφημιζόμενους να καταλάβουν γιατί η διαφήμιση τους δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα, ακολουθώντας μια σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων. Παράλληλα υπάρχει διαθέσιμος και ο γενικός οδηγός που καλύπτει διάφορα θέματα σχετικά με το Adwords.

Το Google και οι διαφημίσεις

Όλες αυτές οι αλλαγές, τις οποίες κατά καιρούς πραγματοποιεί το Google στο πρόγραμμα Adwords, αποσκοπούν στο να συμβάλλουν έτσι ώστε οι διαφημίσεις που εμφανίζονται να είναι ολοένα και περισσότερο σχετικές με τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες. Το Google θεωρεί ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις αποτελούν προέκταση του περιεχομένου που παρουσιάζει- δηλαδή των μη πληρωμένων αποτελεσμάτων- και κατά συνέπεια προσφέρει επιπλέον βοήθεια προς τους χρήστες, κάνοντάς τις όσο πιο σχετικές γίνεται.

Όσο μεγαλύτερο όμως το ενδιαφέρον των χρηστών για τις διαφημίσεις τόσο περισσότερα και τα οφέλη των διαφημιζόμενων.

Η πορεία πάντως των εσόδων του Google, τα οποία προέρχονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία από τις διαφημίσεις, φανερώνει ότι το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων, απ΄ όλον τον κόσμο, για να διαφημιστούν στο Google αυξάνεται συνεχώς.

Εάν θέλετε και εσείς να προσελκύσετε πελάτες μέσα από το Google, επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τις Pay Per Click Advertising υπηρεσίες μας.

Άφησε ένα σχόλιο