Τηλέφωνο : 210-9221122

Blog

Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τη σημασία των online αναζητήσεων στις offline αγορές

Νέα έρευνα της εταιρίας comScore, με την χορηγία του Google, δείχνει ότι το 25 % των χρηστών που πραγματοποίησαν αναζητήσεις για πληροφορίες σχετικά με προϊόντα διαφόρων κατηγοριών, προχώρησαν τελικά σε αγορά. Το 37 % των χρηστών αυτών, πραγματοποίησε την αγορά online ενώ το υπόλοιπο 63 % offline.

Διάβασε Περισσότερα

Το Google δεν χρειάζεται να παραδώσει τα στοιχεία των αναζητήσεων

Το δικαστήριο αποφάσισε τελικά ότι το Google δεν χρειάζεται να παραδώσει τα αρχεία με τις αναζητήσεις των χρηστών στο αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης. Ο δικαστής ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την δίκη, θεώρησε ότι οι πιθανές ανησυχίες των χρηστών για την παραβίαση των προσωπικών τους δεδομένων υπερτερούν των ανησυχιών του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης, βάσει των οποίων είχαν ζητηθεί τα δεδομένα των αναζητήσεων, τόσο από το Google όσο και από τις άλλες μηχανές αναζήτησης.

Διάβασε Περισσότερα

Εύκολη διαφήμιση στο Google με τη νέα έκδοση του Adwords

To Google δημιούργησε μια απλοποιημένη έκδοση του διαφημιστικού προγράμματος Adwords, η οποία ονομάζεται Adwords Starter Edition. Σύμφωνα με τις πρώτες διαθέσιμες πληροφορίες, η νέα αυτή έκδοση του Adwords θα βοηθήσει σημαντικά όσους διαφημιζόμενους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην pay per click διαφήμιση αλλά αντιμετωπίζουν με προβληματισμό την όλη διαδικασία.

Διάβασε Περισσότερα

Το Google συμφώνησε να πληρώσει 90 εκατομμύρια $ για τα παράνομα clicks

Το Google συμφώνησε να πληρώσει 90 εκατομμύρια $ για τα παράνομα clicks που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος Google Adwords. Η συμφωνία αυτή έγινε στα πλαίσια της αγωγής που είχε καταθέσει η εταιρία Lane’s Gifts & Collectibles, με την συμμετοχή και άλλων διαφημιζόμενων, τον περασμένο Απρίλιο.

Διάβασε Περισσότερα

MSN adCenter: Νέο Pay Per Click πρόγραμμα από την Microsoft

MSN adcenter είναι το νέο πρόγραμμα pay per click που δίνει τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να τοποθετήσουν διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης MSN της Microsoft καθώς επίσης και στα συνεργαζόμενα με αυτήν websites και portals. Το πρόγραμμα, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε φάση δοκιμών, άρχισε να δέχεται αιτήσεις συμμετοχής, μετά από σχετική πρόσκληση, στις αρχές της εβδομάδας.

Διάβασε Περισσότερα

Οι καταναλωτές προτιμούν Internet και μηχανές αναζήτησης για έρευνα αλλά αγοράζουν offline

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα νέας έρευνας, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν το Internet και τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν αλλά οι μισοί περίπου από αυτούς προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους από τα παραδοσιακά offline καταστήματα.

Διάβασε Περισσότερα

Οι αναζητήσεις καθοριστικές για το μάρκετινγκ λέει ο CEO της Carat

Ο David Verklin, CEO της Carat Americas, ανέφερε σε πρόσφατη ομιλία που έδωσε στο συνέδριο του Yahoo Search Marketing στη Νέα Υόρκη, ότι οι αναζητήσεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο σύγχρονο μάρκετινγκ και την διαφήμιση καθώς αποτελούν κύρια δραστηριότητα των καταναλωτών.

Διάβασε Περισσότερα

Google: Η μηχανή αναζήτησης με τους ποιο πιστούς χρήστες

Νέα έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία Compete, δείχνει ότι το Google είναι η μηχανή αναζήτησης με τους ποιο πιστούς χρήστες, εκείνους δηλαδή τους χρήστες που το χρησιμοποιούν αποκλειστικά χωρίς παράλληλα να χρησιμοποιούν και κάποια από τις άλλες μηχανές αναζήτησης.

Διάβασε Περισσότερα

Δυναμικές & στατικές URL διευθύνσεις – Συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα

Η URL διεύθυνση είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία κάθε ιστοσελίδας. Σπάνια όμως δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην σωστή επιλογή και διαμόρφωση της. Στο άρθρο αυτό θα δούμε τις μορφές των URL διευθύνσεων και τους τρόπους για την καλύτερη αξιοποίηση τους τόσο για την προσέλκυση επισκεπτών όσο και για την καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Διάβασε Περισσότερα

Αύξηση 26% για το Search Engine Marketing μέσα στο 2006

Η εταιρία Outsell, Inc., παρουσίασε αυτή την εβδομάδα, νέα μελέτη με τον τίτλο “Annual Ad Spending Study: Where & Why Advertisers Are Moving Online“. Στην μελέτη αυτή περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, σε 1200 στελέχη της διαφήμισης, τα οποία διαχειρίζονται συνολικά 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικής δαπάνης.

Διάβασε Περισσότερα