Τηλέφωνο : 210-9221122

Blog

Banner Advertising ή Search Engine Marketing;

Τις προηγούμενες μέρες στη σπηλιά του Uroborus εξελίχθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με την ελληνική αγορά της online διαφήμισης. Ένα από τα θέματα της συζήτησης αυτής αφορούσε και τη μορφή της online διαφήμισης που φαίνεται να επιλέγουν οι marketers στην Ελλάδα.

«Οι διαφημιζόμενοι δείχνουν να προτιμούν το impact του display advertising από την αποτελεσματικότητα του SEM» σύμφωνα με ένα από τα εξέχοντα στελέχη της αγοράς, έγραψε ο Uroborus στο εισαγωγικό του άρθρο. Πέρα από τα σχόλια τόσο των υπόλοιπων συμμετεχόντων στη συζήτηση εκείνη όσο και τα δικά μου, νομίζω πως είναι χρήσιμο να δούμε ορισμένα στοιχεία για τις δύο αυτές δημοφιλείς μορφές διαφήμισης: την banner (display) advertising και το search engine marketing.

Διάβασε Περισσότερα

Ένας φίλος ήρθε απόψε από τα παλιά

Ένας αναγνώστης του blog παρατήρησε ότι το Google Analytics παρουσιάζει κάποιους επισκέπτες στο website του κατά τους τελευταίους 4 μήνες οι οποίοι προέρχονται από μία καμπάνια του στο Adwords. «Και που είναι το περίεργο;” θα μπορούσε κανείς εύλογα να αναρωτηθεί. Το «περίεργο» είναι ότι η καμπάνια από την οποία προέρχονται οι επισκέπτες σταμάτησε έξι μήνες νωρίτερα, τον περασμένο Ιούλιο.

Η πρώτη του σκέψη ήταν ότι το Adwords κατά πάσα πιθανότητα «ενεργοποιήθηκε» από μόνο του γεγονός το οποίο φυσικά δεν ισχύει. Με ρώτησε λοιπόν τι ακριβώς συμβαίνει.

Η απάντηση βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο το Google Analytics καταγράφει την προέλευση των επισκεπτών.

Διάβασε Περισσότερα

Διαφημίσεις με έντονο χρώμα και στη δεξιά στήλη του Google

Διαφημίσεις με έντονο χρώμα στο background εμφάνιζε και στην δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων το Google κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών, όπως μπορείτε να δείτε και στα screen shots που ακολουθούν. Δε γνωρίζω εάν πρόκειται για κάποιο τεχνικό σφάλμα ή για μία από τις συνηθισμένες δοκιμές που πραγματοποιεί το Google προκειμένου να δοκιμάσει την ανταπόκριση των χρηστών.

Διάβασε Περισσότερα

Πρόταση εξαγοράς του Yahoo από τη Microsoft

Η Microsoft υπέβαλε επίσημη πρόταση εξαγοράς προς το Yahoo η οποία εκτιμάται στα 44.6$ δισεκατομμύρια. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ ενώ το Search Engine Land έχει ένα πολύ καλό άρθρο για την προϊστορία αλλά και τους λόγους της κίνησης αυτή.

Διάβασε Περισσότερα

Πρώτες θέσεις στο Google = Branding

Αρχικά θέλω να ευχηθώ σε όλους σας Καλή Χρονιά έστω και με μικρή καθυστέρηση. Μια και βρισκόμαστε στις πρώτες μέρες του νέου χρόνου λέω να ξεκινήσω με μία πολύ σημαντική νέα έρευνα η οποία επιχειρεί για πρώτη φορά να καταγράψει την επίδραση που έχει η παρουσία μιας μάρκας στις πρώτες θέσεις του Google, είτε πρόκειται για διαφημίσεις είτε για φυσικά αποτελέσματα, στην αντίληψη που έχουν οι καταναλωτές γι’ αυτήν.

Διάβασε Περισσότερα

IMC 2007 : Μεγάλος απών το Search Engine Marketing

Το Interactive Marketing Conference 2007 πραγματοποιήθηκε και φέτος με ιδιαίτερη επιτυχία και αυξημένη συμμετοχή σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Πολλά νέα αλλά και παλαιά και γνώριμα πρόσωπα του χώρου μας παρευρέθηκαν στην εκδήλωση γεγονός το οποίο αντανακλά το ενδιαφέρον που υπάρχει για το interactive marketing και τις διάφορες μορφές και πρακτικές του. Παρ’ όλα αυτά, και από τη φετινή εκδήλωση απουσίαζε σχεδόν ολοκληρωτικά η αναφορά σε μία από τις σημαντικότερες μορφές interactive marketing, στο Search Engine Marketing.

Διάβασε Περισσότερα

Interactive Marketing Conference IMC 2007

Το Interactive Marketing Conference 2007, η σημαντικότερη ίσως εκδήλωση που αφορά τα τεκταίνομενα του χώρου μας, θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο Δαΐς. Διοργανωτές της εκδήλωσης είναι και φέτος η Boussias Communications και το Interactive Bureau Hellas.

Διάβασε Περισσότερα

Τέλος για το Inclicks. Τέλος και για τις Ελληνικές Μηχανές Αναζήτησης ;

Το Inclicks, η πρώτη ελληνική προσπάθεια για τη δημιουργία ενός προγράμματος διαφήμισης σε μηχανή αναζήτησης, μετά από ένα σχεδόν χρόνο λειτουργίας, τερματίστηκε. Τις διαφημίσεις όπως και τα αποτελέσματα των αναζητήσεων στο In.gr, στο οποίο λειτουργούσε το Inclicks, θα τα παρέχει πλέον το Google.

Διάβασε Περισσότερα

NYTimes.com – Δραματική αύξηση επισκεψημότητας λόγω SEO

Πριν από ένα χρόνο είχα αναφερθεί στις ενέργειες search engine optimization που άρχισαν να εφαρμόζουν για την online έκδοση τους οι New York Times. Τα αποτελέσματα ήταν τόσο σημαντικά έτσι ώστε πρόσφατα πάρθηκε η απόφαση να καταργηθεί ο περιορισμός στην πρόσβαση του περιεχομένου που ήταν διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Διάβασε Περισσότερα

Έρευνα: Η επίδραση της off line διαφήμισης στις online αναζητήσεις

Πριν από λίγες μέρες έγραψα ένα case study για τη διαφήμιση της coca cola και την επίδραση που είχε στις αναζητήσεις που πραγματοποιούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης καταλήγοντας στο συμπέρασμα «…οτιδήποτε κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού προκαλεί και τις αντίστοιχες αναζητήσεις». Το συμπέρασμα αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει με τον καλύτερο τρόπο η έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρείες iProspect και JupiterResearch σχετικά με την επίδραση των off line διαφημίσεων στις online αναζητήσεις.

Διάβασε Περισσότερα