Τηλέφωνο : 210-4932835

Blog

Quality Score, Προβεβλημένες Διαφημίσεις και Σειρά Εμφάνισης στο Google Adwords

To Google ανακοινώσε δύο νέες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμα Adwords. Πιο συγκεκριμένα άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο η θέση στη σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων και το CTR επηρεάζουν το Quality Score (QS) όπως επίσης και μέρος της διαδικασίας προώθησης των διαφημίσεων στις προβεβλημένες θέσεις πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα.

Διάβασε Περισσότερα

Νέο Google Analytics V.3

Το Google Analytics, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στα χέρια των online marketers όπως έχω πει κατά το παρελθόν, γίνεται ακόμη καλύτερο με τις νέες δυνατότητες που θα είναι διαθέσιμες στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Πιο συγκεκριμένα το Google ανακοίνωσε ότι το τελευταίο πολύ σημαντικό update της υπηρεσίας θα παρέχει τις νέες ακόλουθες δυνατότητες:

Διάβασε Περισσότερα

Επέστρεψα….Με Συμβουλές Για Το Adwords Και Το Δίκτυο Search Partners

Το ξέρω!! Έχουν περάσει δυόμιση περίπου μήνες από το τελευταίο μου post με αποτέλεσμα ορισμένοι φίλοι και αναγνώστες να εκδηλώσουν την ανησυχία τους. Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και την υπομονή σας και ελπίζω ότι στο μέλλον δεν θα υπάρξουν ξανά τόσο μεγάλα διαστήματα απουσίας. Αυτό βέβαια δεν θα είναι τόσο εύκολο καθώς οι υποχρεώσεις έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο ελεύθερος χρόνος είναι πια «είδος προς εξαφάνιση».

Πάμε όμως τώρα στα δικά μας και ξεκινάω με ένα (ακόμη) νέο feature του Google Adwords τη δυνατότητα ξεχωριστής αναφοράς της κίνησης και των clicks των search partners από τη μηχανή αναζήτησης του Google, τη σημασία του και τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το αξιοποιήσετε.

Διάβασε Περισσότερα

Το Google Εμφανίζει τους Αριθμούς των Αναζητήσεων!

Το Google εμφανίζει από εχθές τους αριθμούς των αναζητήσεων για τις διάφορες λέξεις κλειδιά που πραγματοποιούνται τόσο στο ίδιο το Google όσο και στις διάφορες μηχανές αναζήτησης που παρουσιάζουν αποτελέσματα μέσω αυτού. Πρόκειται, κατά την άποψη μου, για ένα από τα σημαντικότερα νέα που σχετίζονται με το internet marketing, ειδικότερα για τη χώρα μας, τα τελευταία χρόνια.

Διάβασε Περισσότερα

Η Αρνητική Πλευρά της Δημοσιότητας στις Μηχανές Αναζήτησης

Όλοι μας γνωρίζουμε και επιδιώκουμε να καρπωθούμε τα οφέλη από την προβολή στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και του internet γενικότερα. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις όπου η προβολή και η δημοσιότητα αυτή κάθε άλλο παρά θετικό αποτέλεσμα μπορεί να έχει προς το κοινωνικό σύνολο.

Ο τραγικός θάνατος της 18 χρονης Αμερικανίδας Νikki Catsouras κατά τη διάρκεια αυτοκινητιστικού δυστυχήματος και τα όσα επακολούθησαν είναι μία από τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις.

Διάβασε Περισσότερα

Πληροφορίες για Ελληνικά και Διεθνή Websites από την Google Trends

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουμε όσοι ασχολούμαστε με τις διάφορες μορφές marketing και διαφήμισης στο internet είναι η έλλειψη στοιχείων για τη συμπεριφορά και τα websites που επιλέγουν οι Έλληνες χρήστες.

Υπάρχουν βέβαια γενικές έρευνες όπως επίσης και μετρήσεις που αφορούν τα πλέον δημοφιλή ελληνικά websites όμως τα στοιχεία αυτά καλύπτουν ένα μικρό μόνο μέρος της συνολικής εικόνας που διαμορφώνεται από την online συμπεριφορά των Ελλήνων.

Η απουσία πληροφοριών όπως αυτές που παρέχουν οι ξένες εταιρείες μετρήσεων σαν τις Hitwise και Comscore οδηγούν αναγκαστικά στην επιλογή λύσεων τύπου Alexa με την όποια ακρίβεια μπορεί να έχουν τα στοιχεία αυτά. Είναι σαφώς καλύτερο να έχεις κάτι παρά να μην έχεις τίποτα.

Η κατάσταση πάντως βελτιώθηκε σημαντικά καθώς από την Παρασκευή έχουμε ένα επιπλέον εργαλείο στη διάθεση μας. Το Google ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία Google Trends που καταγράφει και παρουσιάζει στοιχεία για τις αναζητήσεις, θα παρουσιάζει πλέον και πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για websites από όλο τον κόσμο.

Διάβασε Περισσότερα

Ο Σεισμός και η Ενημέρωση μέσω Google και Twitter

Είχα προγραμματίσει για αυτές τις μέρες το δεύτερο μέρος του οδηγού για το Twitter όμως η επικαιρότητα άλλαξε την agenda μου. Έτσι αποφάσισα να γράψω ένα άρθρο για τον πρόσφατο σεισμό και ειδικότερα για την ενημέρωση που μπορούσε κανείς να έχει μία ώρα περίπου μετά το συμβάν εξετάζοντας δύο πηγές: το Google και το Twitter (καθώς τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι τόσο εγώ όσο και αρκετοί άλλοι με την υπηρεσία αυτή).

Είναι αυτονόητο ότι τόσο σημαντικά γεγονότα προκαλούν το ενδιαφέρον του κοινού που χρησιμοποιεί το internet για να μάθει περισσότερες πληροφορίες. Το ερώτημα είναι πόσο γρήγορα παρουσιάζονται αυτές οι πληροφορίες και πόσο εύκολα μπορεί κανέις να τις εντοπίσει καθώς επίσης και η αξιοπιστία των σχετικών πηγών.

Διάβασε Περισσότερα

410.000 Χρήστες από Ελλάδα στο Facebook

Τον Ιανουάριο του 2007, εντελώς τυχαία, έπεσα πάνω σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκπομπή που διοργάνωσε το CNN στα πλαίσια της τηλεοπτικής κάλυψης του World Economic Forum που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Davos. Η εκπομπή αυτή με τίτλο «CNN Connects: Our Networked World» ήταν μια ανοιχτή συζήτηση με […]

Διάβασε Περισσότερα

Πρόβλημα με τα Στατιστικά του Google Analytics

Κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου ελέγχου των στατιστικών επισκέψημότητας των πελατών μας, είδα σήμερα το παρακάτω μήνυμα : Είναι η πρώτη φορά που θυμάμαι να βλέπω κάτι αντίστοιχο. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το κομμάτι που λέει: “Almost all of the data has been recovered and […]

Διάβασε Περισσότερα

Twitter: Οδηγός για Αρχάριους και όχι μόνο

Αυτή τη φορά είπα να κάνω ένα διάλλειμα από τις μηχανές αναζήτησης και να ασχοληθώ με το Twitter. Εάν δεν σας λέει κάτι αυτή η λέξη προς το παρόν μην ανησυχείτε. Θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε τι είναι, πως λειτουργεί και πως μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτή τη σχετικά νέα και δημοφιλή υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να έρθουν σε επαφή, να επικοινωνήσουν και να γνωριστούν, μέσα από τον σύντομο οδηγό που ετοίμασα και θα παρουσιάσω σε δύο άρθρα.

Διάβασε Περισσότερα
Σελίδα 4 από 21« Πρώτη...3456...1020...Τελευταία »