Τηλέφωνο : 210-9221122

Blog

Ο «Παραμυθάς» επέστρεψε με blog στο internet

Εκτός θέματος το post αυτό αλλά δεν αντέχω να μη το μοιραστώ μαζί σας. Διαβάζοντας τα σχόλια σε ένα post στο blog του bizwriter εντόπισα μια αναφορά στον «Παραμυθά» μία από τις δημοφιλέστερες ελληνικές παιδικές σειρές της δεκαετίας του 80.

Διάβασε Περισσότερα

To Google μπαίνει στις διαφημίσεις εντός των video games

To Google ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση της εταιρείας Adscape Media που εξειδικεύεται στον τομέα των διαφημίσεων που προβάλλονται εντός των video games. Η ανακοίνωση αυτή ήρθε να επιβεβαιώσει τις φήμες που κυκλοφορούσαν στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Διάβασε Περισσότερα

Ελληνοτουρκικός «πόλεμος» στο Υοutube και απαγόρευση του στην Τουρκία

Δημοσίευμα του Forbes αναφέρει ότι το δικαστήριο της Τουρκίας αποφάσισε να απαγορευτεί η πρόσβαση στο Youtube εξαιτίας ενός video το οποίο φέρεται ότι ανέβασε Έλληνας χρήστης και αποκαλούσε τον Kemal Ataturk και τους Τούρκους, gay.

Διάβασε Περισσότερα

Διαγωνισμός Eurovision 2007 και marketing στο Internet

Ο διαγωνισμός της Eurovision επέστρεψε στην επικαιρότητα και νομίζω πως είναι η κατάλληλη στιγμή να δούμε πως μπορεί να αξιοποιηθεί το internet για την προβολή της συμμετοχής της Ελλάδας.

Διάβασε Περισσότερα

5 πράγματα που δεν ξέρατε και για εμένα

Παίρνοντας την πάσα από τον Φώτη και τον Κώστα, και με την προβλεπόμενη πλεόν καθυστέρηση που συνοδεύει τα άρθρα μου στο blog, συνεχίζω το trend του μήνα και σας αποκαλύπτω 5 πράγματα που δεν γνωρίζατε για εμένα.

Διάβασε Περισσότερα

Συμβουλές για μια επιτυχημένη cross channel διαφημιστική καμπάνια

Ο τελικός του Super Bowl είναι το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό γεγονός της Αμερικής Οι διαφημιζόμενοι πλήρωσαν φέτος περίπου 2.5 $ εκατομμύρια για να έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν, μέσω των τηλεοπτικών τους spots διάρκειας 30 δευτερολέπτων, το κοινό των 93 εκατομμυρίων τηλεθεατών που παρακολούθησαν τον αγώνα και να προβάλλουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα. Πόσο επιτυχημένα όμως αξιοποίησαν την ευκαιρία αυτή;

Διάβασε Περισσότερα

9.4$ δισεκατομμύρια η δαπάνη για Search Engine Marketing το 2006

9.4$ δισεκατομμύρια επένδυσαν στο search engine marketing οι αμερικάνικες εταιρείες κατά το 2006 συμφωνά με έρευνα του φορέα SEMPO που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Διάβασε Περισσότερα

Search Engine Marketing η επιλογή των marketers

Το Search Engine Marketing ήταν η πλέον αποδοτική μορφή online marketing τη χρονιά που πέρασε. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Marketing Sherpa αναλύοντας τις απαντήσεις ορισμένων από τους μεγαλύτερους online marketers του κόσμου.

Διάβασε Περισσότερα

Δίωξη κατά του Youtube από το κανάλι Fox

Σύμφωνα με άρθρο του Reuters, το τηλεοπτικό κανάλι Fox άσκησε δίωξη εναντίον του Youtube από το οποίο ζητάει να αποκαλύψει την ιδιότητα ενός χρήστη ο οποίος ανέβασε επεισόδια της δημοφιλούς σειράς 24, πριν από την τηλεοπτική τους προβολή.

Διάβασε Περισσότερα

Weather.com : Search engine marketing με την αξιοποίηση των στοιχείων επισκεψημότητας

Το searchenginewatch παρουσίασε ένα πολύ ενδιαφέρον case study, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλα τα websites περιεχομένου, σχετικά με την στρατηγική search engine marketing του εξειδικευμένου για θέματα που αφορούν τον καιρό website, Weather.com. Το σημαντικότερο στοιχείο της στρατηγικής αυτής είναι η αξιοποίηση των στοιχείων επισκέψημοτητας (web analytics) για την διαμόρφωση του πλάνου των search engine optimization και pay per click ενεργειών.

Διάβασε Περισσότερα