Τηλέφωνο : 210-9221122

Forbes Study: SEO & PPC Οι Αποτελεσματικότερες Mορφές Online Marketing

Το seo και η pay per click διαφήμιση είναι οι αποτελεσματικότερες μορφές online marketing όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το γνωστό περιοδικό Forbes σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων που προβάλλονται στο internet. Το βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητα των online καμπανιών είναι οι ενέργειες που οδηγούν, είτε άμεσα είτε έμμεσα, σε πωλήσεις.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι περισσότεροι online marketers, ειδικότερα όσοι ξοδεύουν περισσότερα από 1 εκατομμύριο $, χρησιμοποιούν το search engine optimization και την ppc διαφήμιση για την προβολή τους στο internet.

Τα αποτελέσματα φαίνεται πως τους δικαιώνουν. Το 86 % όσων έχουν χρησιμοποιήσει το seo και το 78% όσων έχουν χρησιμοποιήσει το ppc δηλώνουν ότι η αποτελεσματικότητα των ενεργειών αυτών είτε ξεπέρασε είτε ικανοποίησε τις προσδοκίες που είχαν.

Αυτό το οποίο έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι μόλις το 14% όσων έχουν χρησιμοποιήσει το seo δήλωσε ότι η επιλογή τους αυτή δεν ήταν αντίστοιχη των προσδοκιών που είχαν.

Το 87% των marketers δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν κάποιου είδους μετρήσιμου μεγέθους για να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των online καμπανιών με τις ενέργειες που πραγματοποιούν οι χρήστες πάνω στο website και οδηγούν, είτε έμμεσα είτε άμεσα, σε πωλήσεις (conversions) να είναι το βασικό τους κριτήριο.

Με αφορμή τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα θέλω για ακόμη μία φορά να επισημάνω ότι η επίτευξη των υψηλών θέσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν θα πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Όλες μας οι ενέργειες θα πρέπει να έχουν ως στόχο την προσέλκυση ενδιαφερομένων πελατών.

Κλείνοντας θέλω να υπενθυμίσω ότι παρόμοιες απαντήσεις έχουμε συναντήσει και σε παλαιότερες έρευνες γεγονός το οποίο αποδεικνύει τη διαχρονικότητα και την αποτελεσματικότητα του search engine marketing.

Ένα ακόμη ιδιαίτερο σημαντικό στοιχείο που προκύπτει από την έρευνα είναι η σημασία που έχει ο προσδιορισμός συγκεκριμένων και μετρήσιμων ενεργειών – στόχων που πραγματοποιούν οι χρήστες, για την αξιολόγηση των όποιων online marketing ενεργειών αποφασίζουμε να υλοποιήσουμε.

2 Σχόλια
  1. Πολύ χρήσιμα τα στοιχεία που παραθέτετε για το SEO.
    Ευχαριστούμε πολυ.

  2. “η επίτευξη των υψηλών θέσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν θα πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Όλες μας οι ενέργειες θα πρέπει να έχουν ως στόχο την προσέλκυση ενδιαφερομένων πελατών.”

    Συμφωνώ απολύτως και επισημαίνω ότι κατά την διάρκεια του keyword research πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή των λέξεων κλειδιών, όχι μόνο σε σχέση με την κίνηση που ενδεχομένως θα φέρουν, αλλά και το potential που έχουν ώστε να επιτευχθεί conversion ή τελος πάντων ο επιθυμητός στόχος του διαφημιζόμενου.

Άφησε ένα σχόλιο